
Foto: Fuzheado / Creative Commons / Attribution 4.0, Meghan Markle na konferenci v Texasu
Vévodkyně Meghan Markle po sérii proher může konečně slavit úspěch. Vyprodala své výrobky značky As Ever.
Vévodkyně ze Sussexu, Meghan Markle, může po dlouhé době konečně slavit úspěch. Po více než roce propagace, přejmenování značky a kritiky strhané show na Netflixu konečně přidala na trh své produkty značky As Ever. Sklenice džemů se vyprodaly během hodiny. Jak jsme na In-Lifestyle zaznamenali, určité produkty zmizely tak rychle, že některé objednávky nemohly být dodrženy. A kromě toho se objevily i některé komentáře ze strany veřejnosti, které její podnikání spíše zesměšňují.
Vyprodáno během hodiny
V děkovném příspěvku na instagramu Meghan sdílela důležitou informaci, že všechny její produkty, včetně džemu, čajů, medu, směsi na palačinky, sušenek, dokonce i jedlých květin se vyprodaly za méně než hodinu. „Naše police jsou možná prázdné, ale moje srdce je plné! Za necelou hodinu jsme vyprodali a nemůžu vám dostatečně poděkovat. Za oslavu, nákup, sdílení a víru. Je to teprve začátek.“
O její produkty je nepochybně zájem, nicméně příspěvek na instagramu na profilu značky As Ever uvedl, že existuje omezené množství produktů v závislosti na sezóně, což by mohlo vysvětlovat, proč džem zmizel takovou rychlostí z nabídky.

Britská královská rodina zpracovává smutnou zprávu. Zemřel kmotřenec královny Alžběty II.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Buď za rychlý výprodej zásob může obrovský zájem, malé množství výrobků, nebo také překvapivě nízká cena, spekuluje DailyMail. Meghan po odvysílání své show na Netflixu už možná pochopila, že většina lidí, kteří ji budou sledovat, nepocházejí z poměrů, v nichž ona žije. Její džem si tak lidé v Americe mohli koupit v přepočtu za 350 korun, med zhruba za 650, což už je pro některé mnohem dosažitelnější částka.
Jisté výrobky, jako například zmíněný med v limitované edici, byly vyprodané tak rychle, že na některé zákazníky, kteří je zakoupili, se nakonec vůbec nedostalo. Za komplikace se následně omluvil nejen tým As Ever, ale samotná Meghan, která navíc slíbila těmto kupujícím, že od ní obdrží příští limitovanou edici jako dárek, aniž by ji museli objednávat, uvádí People. Za In-Lifestyle to považujeme za velmi vstřícné gesto a rozhodně i dobrý způsob propagace.
Nevyhnula se posměšným komentářům
Z Meghan Markle se od doby, kdy začala vystupovat po boku prince Harryho, stala kontroverzní postava veřejného života. Někteří s ní sympatizují a milují ji, mnoho lidí ale o ní má to nejhorší mínění. To se opět projevilo i v tomto případě, kdy vévodkyně sdílela na sociálních sítích svůj úspěch a informovala o vyprodání zásob. Pod příspěvkem se objevila celá řada posměšných komentářů.
Některé s notnou dávkou ironie uváděly, že měl princ Harry zřejmě hlad, tak si koupil obě sklenice džemu, které byly v prodeji, popřípadě všechny bedny se zásobami, jež se mu teď válí v garáži a podobně. Kritizovat druhé na internetu je prostě snadné. Meghan si z toho však nic nedělá, zatím neoznámila, kdy bude další várka As Ever k dispozici, ani jestli se chuť džemu se sezónou změní. Každopádně to ale vypadá, že má důvod k oslavám.
Zdroj: Autorský článek, People, DailyMail, Instagram Meghan Markle