Spodní prádlo je základ šatníku, bez kterého se – až na exhibicionisty – nedokáže obejít nikdo z vás. Na první pohled několik drobných kousků, o kterých by mnoho z vás troufale tvrdilo, že jim není třeba věnovat zvýšenou pozornost, podléhá hned několika kritériím, kterých byste si při výběru spodního prádla měli držet. Jde především o pohodlnost, ale také o estetickou funkci a skutečnost, že by vám svým způsobem mělo lichotit. Napadá vás otázka, zda vůbec lze skloubit pěkný vzhled s maximálním pohodlím? Pak věřte, že to jde – chce to jen mít nápad a vědět, jak správně postupovat! A právě v tomhle ohledu vám prostřednictvím následujících řádků poradíme.
Pravidlo č. 1
Spodní prádlo si POKAŽDÉ vyzkoušejte. Hodně lidí nabývá dojmu, že své tělo dokonale znají, dokážou odhadnout své proporce a v závislosti na těchto číslech pak bez jakéhokoli svlékání se v kabince hází do košíku jedny spoďárky za druhými. Tak takhle ne, vážení – není velikost, jako velikost a i mistr tesař se někdy utne!
Pravidlo č. 2
Podprsenku při zkoušení zapínejte na prostřední háček. Mnoho žen zrovna dvakrát nemusí nepohodlné soukání se do podprsenek, ale víte jak se to říká – když musíš, tak musíš. Spoléhat se na skutečnost, že podprsenka časem povolí a i když se vás momentálně snaží na prostředním háčku rozpůlit vejpůl, časem to bude pohoda-lahoda. Ne ne ne, pěkně zlatou střední cestou a když to nejde, šup pro větší košíčky!
Pravidlo č. 3
Krajka je sice hezká a v očích mužů i hodně sexy, ale pod oblečením je často vidět. Možná si myslíte, že na svůj protějšek uděláte krajkovaným prádlem dojem – v podstatě možná že přeci jen uděláte – jenže kolik lidí za celý den, než se za milým dostanete do postele, bude nuceno sledovat vaše krajkované kalhotky rýsující se pod sukní či kalhotami? Krajkové prádlo leda tak na předehru.
Pravidlo č. 4
Spodní prádlo vám za každou cenu musí sedět. Věříme, že nakupovat zrovna tento sortiment není parketa každého z vás – přeci jen se musíte pořád dokola svlékat a oblékat – ale jakmile si domů pořídíte něco, co vám nesedlo, ale vy jste to hodili do košíku s myšlenkou „ať už jsem konečně pryč“, skončí to na dně šuplíku. A to pro vás znamená nejen vyhozené peníze, ale i další nákupy.
Fotografie publikována se svolením Stockimages FreeDigitalPhotos.net