Milé dámy, jste spokojené se svým kadeřníkem? Komunikuje s vámi, je dostatečně pozorný, nikam nespěchá a vždycky vyslechne všechna vaše přání? Nebo mu naopak všechno moc dlouho trvá, nevnímá, co mu vlastně říkáte a když ho o něco požádáte, tak vám nevyhoví? Tak ho jednoduše vyměňte! Loajalita je sice důležitá, ale na prvním místě by měla být především vaše spokojenost. Nemá cenu, abyste se neustále vracely ke stejnému kadeřníkovi či kadeřnici, když vám nevyhovuje. Uvědomte si, že zákazník jste vy. Vy za všechno platíte a kolikrát to nejsou zrovna nízké částky, tak proč byste se ho měly doprošovat či dokonce snášet jeho pohrdavé chování? Nestyďte se a změňte salon! Přinášíme vám důvody, pro které si to váš kadeřnice rozhodně zaslouží.
Je strašně uspěchaný
Ke kadeřníkovi chodíte proto, že chcete něco provést z vlasy. Pokud je váš kadeřník zaskočený, vyrukujete-li na něj se změnou barvy či kompletního střihu, je něco špatně. Navíc jste-li k němu objednané. Jestli se vymlouvá, že na to dneska není čas, svědčí to o jediném: je líný cokoli u vás měnit a žádné změny se mu dělat nechtějí. Pokud se podobná situace opakuje, zvažte změnu salonu. Je sice pravda, že někteří kadeřníci pracují ve stresu lépe, ale rozhodně byste z kadeřnictví neměly odcházet s pocitem, že právi neprofesionálně odflákl.
Ignoruje vaše představy
Je samozřejmé, že nemůžete ke kadeřníkovi přijít s obrázkem účesu nějaké celebrity a žádat totéž, když máte úplně jiný typ vlasů. To je nereálné. Každopádně máte-li dobrého kadeřníka, ochotně vám sdělí svůj názor nejprve srozumitelně vysvětlí a teprve pak bude s vaší předlohou pracovat. A bude se chtít vaší představě co nejvíce přiblížit. Jakmile ho ale váš nápad pohorší, s ignorací v očích nad ním mávne rukou a následně vám na hlavě vytvoří něco úplně jiného, pak je nejvyšší čas ho vyměnit.
Neumí přijmout kritiku
Jedna z nejhorších věcí, kterou může kadeřník udělat, je, že vám nad skutečně nepovedeným a neslušivým účesem bude skálopevně tvrdit, že je úžasný a vypadáte v něm skvěle. Vy však nejste slepá a jeho práce se vám vůbec nelíbí. Pokud nejste spokojené, pak se rozhodne nestyďte ozvat! Pokud chodíte ke skutečnému profesionálovi, bude umět přijmout kritiku a svou chybu přizná. Zároveň vám nabídne řešení, které by mělo vést k vaší spokojenosti.
Fotografie publikována se svolením Marin FreeDigitalPhotos.net