Jak si lépe zorganizovat čas, aneb STOP mrhání časem!

Spousta lidí zastává názor, že 24 hodin denně je málo. Proč? Mnoho z vás se snaží vytřískat ze svého času maximum, svědomitě si rozvrhnout práci, třídit věci dle jejich důležitosti – jenže ani přes veškerou snahu nakonec nestíhají. Možná si i vy často lámete hlavu nad otázkou, co děláte špatně. Říkáte si, že od nového roku či počátkem dalšího měsíce začnete jinak, tentokrát lépe, jenže to nikdy nevyjde. Pravda je, že času není málo, ale že jej zbytečně hodně promarníte. Máte-li za sebou několik neúspěšných začátků, ale chcete s tím konečně něco udělat, přečtěte si dnešní článek, ve kterém vám poradíme, jak si lépe zorganizovat čas. Řekněte STOP mrhání časem!

Diář – nejlepší přítel člověka!

Vést si diář může spoustě z vás připadat otravné, nudné a možná i zbytečné. Ve skutečnosti si touto maličkostí ušetříte spoustu drahocenného času, který vám tolik schází. Měli byste vědět, že většina předních managerů prošla kurzy time managementu, po jejichž absolvování nedají bez diáře ani ránu.

V kolik chodíte spát?

Ruku na srdce: V kolik hodin chodíte spát? Většina z vás se do postel dostane až velmi pozdě večer, mnozí dokonce i v noci. A to je špatně, co se organizace času týče. Nebojte se, nikdo po vás nechce, abyste den co den ulehali do postele v 8:00, ale zbytečným ponocováním, kdy stejně jen sledujete televizi nebo brouzdáte po internetu, ztrácíte spoustu času.

Jakým způsobem se dostáváte do práce?

Ne každý má auto, a proto se spousta lidí do práce dopravuje hromadnou dopravou. Samozřejmě na tom není nic špatného, ba naopak – když už musíte jet autobusem, vlakem či MHD, snažte se z doby, kterou cestou do práce strávíte, využít co možná nejlepším způsobem.

Fotografie publikována se svolením Stockimages FreeDigitalPhotos.net


Řekněte ostatním, co si myslíte