4 čtenářské názory na “„Arogantní kamarádka nám v restauraci dělala ostudu.“ Servírka se pomstila, přinesla jí doslova to, co chtěla

  1. Jo, měla vlastně to, co chtěla. JO před lety jsem byla s přítelem posedět si v jedné restauraci v pražských Holešovicích myslím Cross Club).
    Seděli jsme spolu, popíjeli pivo. A vedle si přisedla skupinka asišesti lidí asi tak v našem věku, takže mladí. Byly tam dvě slečny. Kluci si objednali nějaké pivo a vodu, holky vodu a malinovku a sklenici, že si to budou ředit, že je to na ně moc sladké. Pak jedna z nich taková blondýna, ta si objednala Piňa Coladu. Jenže jí přišly prý moc přeslazená, nechala kolovat a až ve sklenici už nápoj nebyl, zavolala si serovírku, že jde reklamovat, že je to moc sladké. Servírka na to, že to ale už je vypité, ona, že to nechala kolovat, aby všichni věděli, jak moc je to sladké. No nic, servírka vzala sklenici, přinesla novou Piňa Coladu, už asi ne tak sladkou.

  2. Jsou lidi, kteří si své osobní komplexy kompenzují takovým chováním k lidem ve službách. I podle toho se pozná inteligent. To jako s umělci. Ten, který něco znamená je spíš skromný, ti, kteří mermomoci chtějí, aby se o nich „vědělo“ jsou arogantní a jejich požadavky na koncertování nebo hraní jsou často nad rámec pochopení.

  3. To mně připomnělo příběh z roku 1973.
    Můj poněkud nekonformní kamarád navštívil restauraci III. cenové skupiny. V nabídce ho nic neoslovilo, tak požádal o klasický trojboj: smažák, hranolky, tatarka.
    Číšník s pohledem na kamarádovy dlouhé vlasy a poněkud černokněžnický vzhled opáčil, že to není na jídelním lístku.
    Kamarád slušně vyjádřil přání, že by si to přece jen rád dal.
    Číšník, už poněkud podrážděně, zopakova svoji mantru o jídelním lístku.
    Na to kamarád čekal, a bryskně ocitoval nějakou vyhlášku RaJ, podle které mohl host dostat jídlo podle svého přání pokud:
    a) se jídlo nevymyká běžným zvyklostem
    b) jsou k tomu suroviny
    c) nezatíží to nepřiměřeně provoz kuchyně.
    Následně kamarád číšníkovi vysvětlil, že smažák je běžné jídlo, suroviny vidí u jiných jídle uvedených na lístku, a sedí ve skoro prázdné restauraci.
    Číšík nasupeně odešel, a než ten smažák donesl, objevil se ve dveřích kuchyně celý personál včetně paní na mytí černého nádobí.
    Vyprávěl jsem to člověku, který učil kuchaře, ten mi existenci vyhlášky potvrdil, ak dyž se dosyta vysmál, vyjádřil přání, aby to znalo více zákazníků, aby se v restauracích III. a vyšší cenové skupiny trochu chytli za nos.
    https://www.youtube.com/watch?v=Fs9UdSE7JIY

  4. Aspoń je vidět na uvedených příbězích že to obsluha v restauraci nemá s některými hosty jednoduché.Já bych to dělat nemohl.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *