Vánoční svátky jsou za dveřmi a s nimi i snaha prodejců co možná nejvíce zaujmout potencionální zákazníky. Jak je známo, období Vánoc je nejen obdobím lásky a krásné atmosféry, ale především se jedná o období velkých investic a samozřejmě ještě větších zisků. Nezáleží na tom, zda patříte mezi maloprodejce nebo se pohybujete ve velkovýrobě – určitě i vy od tohoto času očekáváte slušné příjmy, o které je ale v první řadě třeba se patřičně zasloužit. Chcete-li vědět, jak své zákazníky zaujmout, pak si rozhodne nenechte ujít následující řádky. Budou pro vás užitečnou inspirací, která vám jistě přijde vhod!
Nepodceňujte prodej v kamenných obchodech
Drtivá většina lidí zastává názor, že kamenné obchody tak trochu upadají v zapomnění a na přední příčky se úspěšně tlačí e-shopy. Ačkoli je pravda, že dnes můžete na internetu pořídit prakticky cokoli a nákupy online jsou velmi pohodlné a rychlé, co se Vánoc týče, není to tak úplně pravda. Existují totiž lidé, kteří i přes prvotní plány nechají nákup dárků na poslední chvíli a uchylují se k nákupům právě v kamenných obchodech.
Důležitým faktorem je personál, který rozumí svému řemeslu
Jedním z nejdůležitějších pilířů je kvalifikovaný personál. Pokud chcete, aby se k vám zákazníci vraceli, pak je důležité mít v sázce zaměstnance, kteří rozumí svému řemeslu. Měli by vědět, co prodávají a měli by se dokonale orientovat ve své branži. Jedině tak budou moci zákazníkům pomoci v rozhodování, zda si daný výrobek pořídit či nikoli.
Jak upoutat pozornost? Známe řešení!
Slyšeli jste již o podlahovém a pultovém displeji? Jedná se o formu reklamy, která dokáže upoutat pozornost. Hodí se do míst prodeje – do firmy, prodejny, na akce a večírky. Naopak reklamní bannery můžete umístit prakticky kamkoli, kde jen budete mít příležitost. Obrátit se můžete na profesionální pomoc od eshopu Paketo.one, kde se specializují na vývoj a výrobu kartonových POP a POS produktů. Výrobky jsou vyráběny z kartonu, což znamená, že se s nimi velice snadno manipuluje a po upotřebení jsou recyklovatelné.
Pamatujte, že zákazníci nejvíce slyší na osobní kontakt a možnost osahat a vyzkoušet si daný výrobek. Tato skutečnost tak i v dnešní moderní době hraje důležitý prim. Navíc určitě oceníte, že se jedná o poměrně malou investici.
Fotografie publikována se svolením Stockimages FreeDigitalPhotos.net